MTMEDiA Copy  PRESENTERAR Presents Präsentiert presente présenter PRZEDSTAWiENiE

VAD What Was che cosa Ce qui JAKi
Arbetsversion av Specialarbetet PÅVERKAN genom bild och skrift, Malmö latinskola, S 3 C

VAR Where Wo dove Là où DOKAD MTmedia.SE < 6. PORTFOLiO < 6specialarbete < Kommersiell6specialarbete.html
Slutgiltig version kan rekvireras från Martin Thörnquist

NÄR Whe Wann quando Quand PODCZAS 20 april Vårterminen 1993
UPPDATERAD Uptodate Aktualisiert aggiornato À jour UAKTUALNiONO UPPDATERAD


Uptodate



Aktualisiert



aggiornato





À jour








UAKTUALNiONO



tidssvarende




MODERN



oppdatert






современный






05.03.2024




VEM
Who

Wer

chi

Chi


KTóRZY

hvem

KiK

kven



20.04.2024



VEM
Who Wer chi Chi KTóRZY
MARTiN THöRNQUiST [Malmö]
HANDLEDARE; Stellan Widholm [Falsterbo / Malmö] Johan Elmfeldt [Karlskrona / Ronneby / Lund / Malmö]


HUR How Wie come Comment JAKiM KOMMERSiELL PÅVERKAN
–allmänt

Bildflödet som möter oss är enormt och det är därför mycket viktigt att kunna
bestämma bildernas syften. Enligt 'Bildboken" bildkommunikations skiss på sidan 9
kan man uttyda följande fyra huvudgrupper: Observera att många bilder har flera
syften. Är Du intresserad av att läsa mer om detta. Vänligen skriv via FORMULÄR

KOMMERSiELL PÅVERKAN
–reklam

HUR DEFiNiERAS EN REKLAMBiLD?
Är Du intresserad av att läsa om detta. Vänligen skriv via FORMULÄR

iNNEHÅLLSFöRTECKNiNG

© Martin Thörnquist 20 april 1993. Specialarbetet Påverkan genom bild och skrift

MT MEDiANAViGATOR  0? &1 2* ~3 4! @5 6¤©% #7 8$ £9 10€ [19962024] *Martin Thörnquist